A regisztrációhoz csak egy vízdíjszámlára és egy használatban lévő e-mailcímre van szüksége. A szövegmezőkben kért adatok kitöltése után kérjük, figyelmesen olvassa el, és a jelölőnégyzetbe kattintva fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat! A kitöltést a mező jobb oldalán lévő kis információs mező könnyíti, melyben a kért adatok találhatósága van feltüntetve, például „a megadott jelszónak legalább 8 karakterből kell állnia”. A regisztrációt követően egy levelet küldünk az Ön által megadott e-mail címre, melyet a levélben található link segítségével 72 órán belül kell megerősítenie.
Magányszemélyek és társasházak esetén ügyfeleink regisztrációt kezdeményezni csak a saját néven, illetve érvényes meghatalmazással jogosultak. Felhasználó változás esetén kizárólag abban az esetben, amennyiben már számlával rendelkeznek.
Ügyfél regisztráció esetén egy regisztrációval több felhasználási hely adatkezelése és nyilvántartása lehetséges, nem szükséges felhasználási helyenként külön regisztrálni.
A FIÓKOM - Felhasználási helyek szerkesztése menüpont alatt található legördülő menüből az "Új felhasználási helyek hozzáadása" pontban tudja a számlán található adatok segítségével bővíteni a kezelt felhasználási helyek körét. Az adatok automatikusan betöltődnek, ezért az adatkezelési hozzájárulás ismételt elfogadása szükséges. Mivel egy üzleti partnerszámhoz több felhasználási hely is tartozhat, az üzleti partnerszám felvétele esetén az ahhoz tartozó összes felhasználási helyet automatikusan felveszi rendszerünk.
Közös képviselő profil esetén további társasházak felvételét a regisztrációhoz a Közös képviselő változás bejelentés menüpontban kezdeményezheti.
Az online ügyfélszolgálatot jelenleg kétféle profillal lehet használni: Ügyfélként és közös képviselőként. Magán, illetve céges felhasználóként az adatait Ügyfél profilban tudja megjeleníteni és kezelni a felületen. Amennyiben egy társasház hivatalos képviseletében jár el, a Közös Képviselői profilban lehetősége van az összes képviselt házának adatainak megjelenítésére és kezelésére. Erre akkor van lehetősége, ha Ön társaságunknál már bejegyzett közös képviselő. A regisztrációhoz szükséges a közös képviselői üzleti partnerszáma, valamint az Ön kezelésében lévő társasházak egyikének folyószámla azonosítója. A közös képviselői üzleti partnerszáma megtalálható a társaságunk által kiküldött lakás mellékmérő listákat tartalmazó leveleken, illetve kérheti ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségén.
Igen, amennyiben Ön közös képviselő, lehet ügyfél és közös képviselői profilja is. A regisztráció véglegesítését követően is bármikor bővítheti a szerepköreit, melyet a profil szerkesztése menüben tud elvégezni új profil hozzáadásával. A különböző profilok között az adott ikonra kattintva tud váltani a felhasználási helyek megjelenítéséhez.
Egy e-mail címmel egy regisztrációt lehet elvégezni, de ahhoz korlátlan felhasználási helyet lehet hozzárendelni.
A profilok között váltás úgy lehetséges, hogy az oldal tetején, a regisztrált ügyfél nevére kattintva lenyíló listában kell a másik profilra kattintani.
E-mail értesítéseket a regisztrációhoz tartozó e-mail címre küldünk. Amennyiben az e-mail címe már megszűnt, akkor belépésre tudja használni, de értesítést, elfelejtett jelszó emlékeztetőt már nem tudunk küldeni.
Azt, hogy milyen esetben nem kér e-mail értesítést az a FIÓKOM / Regisztrációs adatok módosítása / E-mail értesítések beállítása menüpontban tudja beállítani.
Amennyiben megváltozott az e-mail címe, akkor azt a FIÓKOM / Regisztrációs adatok módosítása menüpontban módosíthatja.
Az új e-mail cím megadása után az új e-mail címre megerősítő e-mailt küldünk, és a megerősítést követően tud az új e-mail címmel belépni.
Kérjük, adja meg e-mail címét, pipálja ki a „nem vagyok robot” négyzetet, majd a felugró ablakban az utasítást követve jelölje ki megjelenő kép megfelelő részleteit. A „Küldés” gombra kattintva, amennyiben helyesen adta meg adatait, a rendszer egy e-mailt küld. Az e-mailben található linkre kattintva tudja majd megadni új jelszavát.
Kérjük, szíveskedjen felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
A megkeresés során szüksége lesz a regisztrált felhasználási hely számlájának egy példányára a szükséges adatok megadásához (készülékhely kód, folyószámla azonosító).
Nem szükséges. Egy regisztrációval valamennyi felhasználási helye felvehető az on-line rendszerbe a FIÓKOM / Felhasználási helyek szerkesztése menüpontban új felhasználási hely hozzáadása kiválasztásával a számlán található adatok segítségével.
Amennyiben Közös képviseli profillal rendelkezik, úgy a további társasházakat a Közös képviselő változás bejelentés menüpontban kezdeményezheti.
Minden megadott névnek legalább 3, legfeljebb 30 karakterből kell állnia, kérjük, ennek megfelelően válasszon nevet.
Amennyiben a társasház megbízott Közös képviselőjeként jár el, és azt társaságunkhoz hivatalosan bejelentette, azonban nem rendelkezik a szükséges adattal, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A korábbi mérőállások táblázatos megjelenítéséhez szíveskedjen kijelölni a szóban forgó felhasználási helyen a gyári szám vagy az elnevezés alapján a megjelenítendő készüléket, majd a dátumra kattintva a megjelenő naptár ikonban kijelölni a kezdő és a végső időpontot, melyen belül a mérőállásokat szeretné megjeleníteni.
A kívánt időintervallum a legördülő táblázatban kiválasztható a naptári napokra történő kattintással.
Ha évekkel korábbra szeretne visszatekinteni, a hónapok nevére kattintva éves bontásra vált a naptári nézet, így a kívánt év szükséges hónapját kiválasztva tud a naptári napokhoz navigálni és ott a már ismert módon a naptári nap számára kattintva beemelni a kért időpontot.
A korábbi mérőállások megtekintése oldalon, a jobb alsó sarokban található letöltés gomb segítségével Excel formátumban letölthetőek és mentést követően tárolhatóak a saját eszközén is.
Igen, abban az esetben, ha regisztrál.
Nem, módosításra nincs lehetőség. Amennyiben téves rögzítés történt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az Üzenetküldés menüpontban. Válassza a Mérőállás, leolvasás / Rosszul diktáltam a mérőállást témakört, és csatoljon fényképet a bejelentéshez.
Lehetősége van lemondani bizonyos típusú e-mailet a FIÓKOM / Regisztrációs adatok módosítása / E-mail értesítések beállítása menüpontban.
Ha a mérőállás bejelentési időszak kezdetéről nem kíván értesítést kapni, akkor a pipát vegye ki a „Leolvasási, diktálási időszak kezdete” sor végéről, és Mentse a módosításokat.
Amennyiben az Ön felhasználását a Díjbeszedő Holding Zrt. számlázza, a ki- és befizetések egyenlegét és az ezzel kapcsolatos információkkal kapcsolatosan csak Partnerünk tud felvilágosítást adni. Ez esetben társaságunk a fogyasztási adatokkal, illetve az egyéb - nem a közszolgáltatással kapcsolatos - folyószámla adatokkal rendelkezik.
Amennyiben az Ön felhasználását a Díjbeszedő Holding Zrt. számlázza, a ki- és befizetések egyenlegét és az ezzel kapcsolatos információkkal kapcsolatosan csak Partnerünk tud felvilágosítást adni, elektronikus számlázás esetén a Díjnet rendszerén keresztül tudja lekérni. Ez esetben társaságunk a felhasználási helyet a számlázással kapcsolatos menüpontokban nem tartja nyilván, így itt kizárólag - a Fővárosi Vízművek Zrt. által teljesített egyéb - szolgáltatásokkal kapcsolatos számlatételeket tudja megtekinteni.
Amennyiben történt egyéb - nem a felhasználással kapcsolatos - fizetési tranzakció társaságunk felé (pl. tervjóváhagyás, mellékmérő számlázásba vétel, regisztráció, egyéb szolgáltatások), a számlázással kapcsolatos menüpontok alatt ezen tételek jeleníthetőek meg.
Az elektronikusan kiállított számlákról másolatot nem szükséges igényelni, mert azok megjelenítésekor a Számlák megjelenítése menüpont alatt már hiteles példányt tud letölteni.
Az "Időpont egyeztetés" menüpont alatt kérjük, először válassza ki az Önnek megfelelő ügyfélszolgálati irodát, majd a kívánt ügytípust. Az ezután láthatóvá váló naptárban a zöld színnel jelölt időpontok foglalhatók. Az időpont kiválasztása után kérjük adja meg e-mail címét, majd pipálja ki a "Nem vagyok robot" ellenőrzési lehetőséget, ami után a "Foglalás" gomb megnyomásával véglegesítheti foglalását. A folyamat végén a képernyőn felugró ablakban is megerősítjük a foglalást és a megadott e-mail címre tájékoztató e-mailt küldünk.
Az időpontfoglaláshoz regisztráció nem szükséges.
Kérjük, a foglalás véglegesítésekor megkapott e-mailben kattintson az "Időpont módosítása", vagy - törlési igény esetén - az "Időpont lemondása" lehetőségre.
REGISZTRÁLT ÉS BEJELENTKEZETT FELHASZNÁLÓKÉNT a KAPCSOLAT, ÜGYEIM menüpont alatt legördülő Üzenetküldés- re kattintva a felhasználási hely megjelölése mellett tudja elküldeni szöveges üzenetét, hiánypótlásait, dokumentumokat pedig a csatolmány feltöltésével tud beadni.
A kapott választ KAPCSOLAT, ÜGYEIM menüpont alatt az online indított ügyek menüben nyitott, vagy zárt ügyként tudja megjeleníteni, attól függően, hogy az ügyintézés folyamatban van, vagy már végleges választ küldött ügyfélszolgálatunk. Amennyiben a válaszunkat nem tartja kielégítőnek, vagy az ügyhöz kapcsolódóan egyéb hozzáfűznivalója lenne, új bejelentést indíthat a jobb felső sarokban található ceruza ikonnal az Üzenet hozzáadása gomb megnyomásával.
NEM REGISZTRÁLT, DE SZERZŐDÉSSEL RENDELKEZŐ FELHASZNÁLÓKÉNT
A KAPCSOLAT, ÜGYEIM menüpont Üzenetküldés almenüre kattintva „Ügyfél vagyok, rendelkezem vízmérővel” lehetőséget kiválasztva, a számlán található készülékhely és gyári szám, beírása mellett tudja elküldeni szöveges üzenetét, hiánypótlásait, dokumentumokat pedig a csatolmány feltöltésével tud beadni. A számlarészletező alján a tájékoztató részben találhatóak a készülék hely és gyári szám adatai.
Az elküldést követően az ügyintézés iktatószámáról e-mailben fogjuk tájékoztatni. Kérjük, a visszaigazoló e-mailben kapott linken erősítse meg az e-mail címét, hogy az ügyintézés lezárásakor a válaszunk könnyebb megtekintéséhez szükséges linket is el tudjuk küldeni. Megerősítés hiányában a megjelenítéshez szükséges az e-mailben küldött bejelentés azonosító száma, és a jelszó, ami a korábban megadott készülékhely lesz.
Amennyiben elküldést követően egyéb közlendője lenne, vagy a válaszunkat nem tartja kielégítőnek, az ügyhöz kapcsolódóan új bejelentést indíthat a jobb felső sarokban található ceruza ikonnal az „Üzenet hozzáadása” gomb megnyomásával.
Az ügyintézést követően a lezárás tényéről e-mailben fogjuk tájékoztatni. Válaszunkat az Online ügyfélszolgálaton A KAPCSOLAT, ÜGYEIM menü Online indított ügyek menüpont alatt jelenítheti meg, és kereshetik vissza a korábban megadott készülékhely azonosító szám jelszóként történő használatával.
NEM REGISZTRÁLT, ÉS SZERZŐDÉSSEL SEM RENDELKEZŐ FELHASZNÁLÓKÉNT A KAPCSOLAT, ÜGYEIM menüpont Üzenetküldés almenüre kattintva Ügyfél vagyok, nem rendelkezem vízmérővel” lehetőséget kiválasztva, a Név, Tárgy, e-mailcím, telefonszám és saját jelszó beírása mellett tudja elküldeni szöveges üzenetét, hiánypótlásait, dokumentumokat pedig a csatolmány feltöltésével tud beadni.
Az elküldést követően az ügyintézés iktatószámáról e-mailben fogjuk tájékoztatni. Kérjük, a visszaigazoló e-mailben kapott linken erősítse meg az e-mail címét, hogy az ügyintézés lezárásakor a válaszunk könnyebb megtekintéséhez szükséges linket is el tudjuk küldeni . Megerősítés hiányában a megjelenítéshez szükséges az e-mailben küldött bejelentés azonosító száma, és a jelszó, ami a korábban megadott 8 számjegy lesz.
Az ügyintézést követően a lezárás tényéről e-mailben fogjuk tájékoztatni.
Válaszunkat az Online ügyfélszolgálaton a A KAPCSOLAT, ÜGYEIM menü Online indított ügyek menüpont alatt jelenítheti meg, és kereshetik vissza a korábban megadott 8 számjegyű jelszó használatával. Amennyiben elküldést követően egyéb közlendője lenne, vagy a válaszunkat nem tartja kielégítőnek, az ügyhöz kapcsolódóan új bejelentést indíthat a jobb felső sarokban található ceruza ikonnal az Üzenet hozzáadása gomb megnyomásával
Egyenként 5 MB, de összesen 20 MB dokumentum elküldhető. Fájl típusok: DOC*, XLS*, PDF, TXT, JP*, TIF*
Az elküldést követően az ügyintézés iktatószámáról minden esetben e-mailben tájékoztatjuk.
REGISZTRÁLT ÜGYFELEINK A KAPCSOLAT, ÜGYEIM menüpont alatt az Online indított ügyek menüben tekinthetik meg a folyamatban lévő és lezárt online indított ügyeket.
Amennyiben NEM REGISZTRÁLT FELHASZNÁLÓKÉNT küldte el az üzenetet, a visszaigazoló e-mailben kapott linken erősítse meg az e-mail címét, hogy az ügyintézés lezárásakor a válaszunk könnyebb megtekintéséhez szükséges linket is el tudjuk küldeni.
Megerősítés hiányában A KAPCSOLAT, ÜGYEIM menüpont alatt az Online indított ügyek menüben a megjelenítéshez szükséges az e-mailben küldött bejelentés azonosító száma, és a jelszó, ami vagy a korábban megadott 8 számjegy lesz, vagy ha a készülékhely és gyári szám megadásával küldte el az üzenetet, a korábban megadott készülékhely lesz.
Az ügyintézést követően a lezárás tényéről e-mailben tájékoztatjuk. Amennyiben elküldést követően egyéb közlendője lenne, vagy a válaszunkat nem tartja kielégítőnek, az ügyhöz kapcsolódóan új bejelentést indíthat a jobb felső sarokban található ceruzaikonnal az Üzenet hozzáadása gomb megnyomásával.
Az adott nyitott menüponton a kereső mezőbe kattintva az adott táblázatban található szóra (pl. mellékmérős lista, névre keresésre) alkalmazható, automatikus szűréssel.