Adatkezelési tájékoztató
© 2017 Fővárosi Vízművek

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A regisztrációhoz csak egy vízdíjszámlára és egy használatban lévő e-mailcímre van szüksége. A szövegmezőkben kért adatok kitöltése után kérjük, figyelmesen olvassa el, és a jelölőnégyzetbe kattintva fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat. A kitöltést a mező jobb oldalán lévő ki információs mező könnyíti, melyben a kért adatok találhatósága van feltüntetve, például „a megadott jelszónak legalább 8 karakterből kell állnia”. A regisztrációt követően egy levelet küldünk az Ön által megadott e-mail címre, melyet a levélben található link segítségével 72 órán belül kell megerősítenie.

Egy regisztrációval több felhasználási hely adatkezelése és nyilvántartása lehetséges, nem szükséges felhasználási helyenként külön regisztrálni.

A PROFILJAIM -  PROFIL SZERKESZTÉSE menüpont alatt található legördülő menüből az "Új felhasználási helyek hozzáadása"pontban tudja a számlán található adatok segítségével bővíteni a kezelt felhasználási helyek körét. Az adatok automatikusan betöltődnek, ezért az adatkezelési hozzájárulás ismételt elfogadása szükséges. Mivel egy üzleti partnerszámhoz több felhasználási hely is tartozhat, az üzleti partnerszám felvétele esetén az ahhoz tartozó összes felhasználási helyet automatikusan felveszi rendszerünk.

Az online ügyfélszolgálatot jelenleg kétféle profillal lehet használni: Ügyfélként és közös képviselőként. Magán illetve céges felhasználóként az adatait Ügyfél profilban tudja megjeleníteni és kezelni a felületen. Amennyiben egy társasház hivatalos képviseletében jár el, a Közös Képviselői profilban lehetősége van az összes képviselt házának adatainak megjelenítésére és kezelésére. Erre akkor van lehetősége, ha Ön társaságunknál már bejegyzett közös képviselő. A regisztrációhoz szükséges a közös képviselői üzleti partnerszáma, valamint az Ön kezelésében lévő társasházak egyikének folyószámla azonosítója. A közös képviselői üzleti partnerszáma megtalálható a társaságunk által kiküldött lakás mellékmérő listákat tartalmazó leveleken, illetve kérheti ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségén.

Igen, amennyiben Ön közös képviselő, lehet ügyfél és közös képviselői profilja is. A regisztráció véglegesítését követően is bármikor bővítheti a szerepköreit a profil szerkesztése menüben tudja elvégezni új profil hozzáadásával. A különböző profilok között az adott ikonra kattintva tud váltani a felhasználási helyek megjelenítéséhez.

Egy e-mail címmel egy regisztrációt lehet elvégezni, de ahhoz korlátlan felhasználási helyet lehet hozzárendelni.

A profilok között váltás úgy lehetséges, hogy a felső menüsorban a regisztrációnál már megismert ikonra kattint.

Kérjük, adja meg e-mail címét, pipálja ki a „nem vagyok robot” négyzetet, majd a felugró ablakban az utasítást követve jelölje ki megjelenő kép megfelelő részleteit. A „Küldés” gombra kattintva, a mennyiben helyesen adta meg adatait, a rendszer egy e-mailt küld. Az e-mailben található linkre kattintva tudja majd megadni új jelszavát.

Kérjük, szíveskedjen felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A megkeresés során szüksége lesz a regisztrált felhasználási hely számlájának egy példányára a szükséges adatok megadásához (készülék hely kód, folyószámla azonosító).

Nem szükséges. Egy regisztrációval valamennyi felhasználási helye felvehető az on-line rendszerbe a Profiljaim/Profil szerkesztése/Új felhasználási helyek hozzáadása menüpontban a számlán található adatok segítségével.

Minden megadott névnek legalább 3, legfeljebb 30 karakterből kell állnia, kérjük ennek megfelelően válasszon nevet.

Amennyiben a társasház megbízott Közös képviselőjeként jár el, és azt társaságunkhoz hivatalosan bejelentette, azonban nem rendelkezik a szükséges adattal, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A korábbi mérőállások táblázatos megjelenítéséhez szíveskedjen kijelölni a szóban forgó felhasználási helyen a gyári szám vagy az elnevezés alapján a megjelenítendő készüléket, majd a dátumra kattintva a megjelenő naptár ikonban kijelölni a kezdő és a végső időpontot, melyen belül a mérőállásokat szeretné megjeleníteni.

A kívánt időintervallum a legördülő táblázatban kiválasztható a naptári napokra történő kattintással.

Ha évekkel korábbra szeretne visszatekinteni, a hónapok nevére kattintva éves bontásra vált a naptári nézet, így a kívánt év szükséges hónapját kiválasztva tud a naptári napokhoz navigálni és ott a már ismert módon a naptári nap számára kattintva beemelni a kért időpontot.

A korábbi mérőállások megtekintése oldalon a jobb alsó sarokban található letöltés gomb segítségével excel formátumban letölthetőek és mentést követően tárolhatóak a saját eszközén is.

Igen, abban az esetben, ha regisztrál.

Nem, módosításra nincs lehetőség, amennyiben téves rögzítés történt, kérjük vegye fe a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Amennyiben az Ön felhasználását a Díjbeszedő Holding Zrt számlázza, a ki- és befizetések egyenlegét és az ezzel kapcsolatos információkkal kapcsolatosan csak Partnerünk tud felvilágosítást adni. Ez esetben társaságunk  a fogyasztási adatokkal illetve az egyéb - nem a közszolgáltatással kapcsolatos - folyószámla adatokkal rendelkezik.

Amennyiben az Ön felhasználását a Díjbeszedő Holding Zrt számlázza, a ki- és befizetések egyenlegét és az ezzel kapcsolatos információkkal kapcsolatosan csak Partnerünk tud felvilágosítást adni, elektronikus számlázás esetén a Díjnet rendszerén keresztül tudja lekérni. Ez esetben társaságunk a felhasználási helyet a számlázással kapcsolatos menüpontokban nem tartja nyilván, így itt kizárólag - a Fővárosi Vízművek Zrt. által teljesített egyéb - szolgáltatásokkal kapcsolatos számlatételeket tudja megtekinteni.

Amennyiben történt egyéb - nem a felhasználással kapcsolatos - fizetési tranzakció társaságunk felé (pl. tervjóváhagyás, mellékmérő számlázásba vétel, regisztráció, egyéb szolgáltatások) a számlázással kapcsolatos menüpontok alatt ezen tételek jeleníthetőek meg.

Az elektronikusan kiállított számlákról másolatot nem szükséges igényelni, mert azok megjelenítésekor a Számlák megjelenítése menüpont alatt már hiteles példányt tud letölteni.

Az "Időpont egyeztetés" menüpont alatt kérjük, először válassza ki az Önnek megfelelő ügyfélszolgálati irodát, majd a kívánt ügytípust. Az ezután láthatóvá váló naptárban a zöld színnel jelölt időpontok foglalhatók. Az időpont kiválasztása után kérjük adja meg e-mail címét, majd pipálja ki a "Nem vagyok robot" ellenőrzési lehetőséget, ami után a "Foglalás" gomb megnyomásával véglegesítheti foglalását. A folyamat végén a képernyőn felugró ablakban is megerősítjük a foglalást és a megadott e-mail címre tájékoztató e-mailt küldünk.

Az időpontfoglaláshoz regisztráció nem szükséges.

Kérjük, a foglalás véglegesítésekor megkapott e-mailben kattintson az "Időpont módosítása", vagy - törlési igény esetén - az "Időpont lemondása" lehetőségre.

Egyenként 5 MB, de összesen 20 MB dokumentum elküldhető. Fájl típusok: DOC*, XLS*, PDF, TXT, JP*, TIF*

Az adott nyitott honlapon szóra keresésre alkalmazható, automatikus szűréssel.