A szerződés megszűnésének három oka lehet, ha
- a mérő(k) hitelessége lejárt és a szerződés megszűnt;
- az ügyfél kérte a szerződés felmondását;
- a szolgáltató tartozás miatt felmondta a szerződést.
A Fővárosi Vízművek szerződött partnereitől megrendelheti a lakás-mellékvízmérő újraindításához szükséges mérőcserét teljes körű ügyintézéssel és üzembe helyezéssel (plombálással).
Válasszon szerződött partnereink közül és a lakás-mellékvízmérő újraindításához vegye fel velük a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeiken
[Nev]
Ha a mérőcserét nem szerződött partnereink végezték, akkor a hitelesítő záróelem felhelyezést kell kérnie a Fővárosi Vízművektől.
A lakás-mellékvízmérő számlázásának újraindítását az online ügyfélszolgálaton keresztül akkor indíthatja el, ha
- rendelkezik korábbi vízdíj számlával, amiről a készülékhely és gyári szám leolvasható,
- ha a mellékmérős felhasználó személye időközben nem változott.
Az újraindítást és a szükséges mérőcserét társaságunk díj (Lakás-mellékvízmérő üzembe helyezésének díjai vagy lejárt hitelességű mérőcsere díjai valamint regisztrációs díj együttesen) ellenében végzi.
Az igénybejelentés beküldését követően egy visszaigazoló e-mailt és egy regisztrációs e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha 24 órán belül nem kapja meg, kérjük, írjon nekünk a "KAPCSOLAT, ÜGYEIM" - Üzenetküldés menüpont alatt nevének, és címének megadásával!
A visszaigazoló e-mail egyedi megrendelés esetén tartalmazza az üzembe helyezés/mérőcsere időpontját. Ha az időpont Önnek nem megfelelő, tudja azt módosítani az online ügyfélszolgálaton bejelentkezést követően a MÉRŐÁLLÁS, MÉRŐCSERE / Időpont módosítás menüpontban.
Reméljük, hogy hamarosan ismét ügyfeleink között üdvözölhetjük!
Ha a Fővárosi Vízműveket választja, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!